ارتباطات  Iro weft accumulator به طور مستقیم درک نمی شود. در حالی که حزب در سال 2012، 26 کرسی را در اختیار داشت، پنج سال به طول انجامید، موفق نشد حتی حساب خود را باز کند. »الف در انتخابات زلیلا پاریشاد، حضور حزب به چندین ولسوالی مانند حزب هم اکنون مترادف با نامطبوع شده است. NCP تمام شهرداری هایی را که بعدها نیروهای حزب را تشکیل داد، از دست داده اند. تحلیلگران سیاسی   گفتند: مهمترین دلیل نارضایتی NCP، نزدیکی آن به BJP است. نیشیک، پونا، پیمریچینچواد، سولپور و آمراواتی. با وجود بحران در انتخابات عمومی و مجمع سال 2014، حزب آخرین نمونه از این بحران، نشانه ای از احیای را ندیده است.

دلیل دیگر، همبستگی است، که در آن روند تشخیص و رفع چهره های جدید تازه، همه را متوقف کرده است. حزب در مخالفت است اما نزدیک به BJP است. چرا مردم در چنین زمینه ای به آن رای می دهند؟ رأی دهندگان به یک انتخاب واضح نیاز دارند. ناظران حزب تخریب  را به سه دلیل عمده تقسیم می کنند، از جمله اینکه ادراک مردمی این است که فاسد است.

اسکایپ نزولی NCP به دلایل مختلفی از جمله تصویر، موقعیت در مهاراشترا و امتناع از جایگزینی باتری های Iro از شیوه های قدیمی سیاست است. مامبای: نتایج نتایج میرا-بایرن یک بار دیگر بحران را در درون حزب کنگره ملی برنج از جمله چغبان بجالب، که در زندان است؛ با اتهامات جدی فساد مواجه هستند